طرفداران باشگاه بارسلونا

آخرین اخبار باشگاه بارسلونا و بازیکنان باشگاه

طرفداران باشگاه بارسلونا

آخرین اخبار باشگاه بارسلونا و بازیکنان باشگاه

در این وبلاگ آخرین خبرها و عکس های باشگاه بارسلونا برای شما عزیزان قرار میدهم

طبقه بندی موضوعی

ادامه کنفرانس مطبوعاتی گریزمان

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۷ ب.ظ

گریزمان

کنفرانس مطبوعاتی گریزمان(پارت 2 ):

"وقتی اومدم دیدم که باید کلا یه فلسفه دیگه رو بازی کنم. باید در طول دو ماه یاد بگیری، پیشرفت کنی و حرکاتت رو عوض کنی ولی نمیشه که همه این چیزا رو در این مدت به دست بیاری"

"میدونم که هم تیمی هام منتظرم بودن و ازم بهترین نسخه ام رو میخوان"

"من در راه صحیح قرار دارم تا به بهترین وضعیتم برسم"

"برد در بازی های خارج از خانه مهمه" 

"بعد از کسب سه امتیاز مقابل ختافه، تساوی دربی برای ما بهترین نتیجه بود"

کونته؟
"بازی رو برای ما سخت میکنه. از تیم هایی که مربیشون بوده دیگه میشناسمش. بازی فردا سخت خواهد بود. باید خوب بازی کنیم تا 3 امتیاز رو کسب کنیم"

بازی در جناح راست؟ 
"سوال خوبیه ولی خب مربی و تاکتیکی داریم"

"لیگ قهرمانان رویای همه ست. امیدوارم فردا شبی زیبا و جوی مناسبت داشته  باشه "

"فوق العاده از در بارسا بودن خوشحالم. خیلی لذت میبرم"

"در بارسا همه چیز خوبه. من هر کاری برای بهتر کردن خودم میکنم. بازی در همه دیدارها هدف منه"

"بازی در جام جهانی مقابل گودین خاص بود چون اولین بار مقابلش قرار گرفتم. او دوست بزرگیه"

"یه سری فوت و فن برای ضربه زدن بهش در بازی فردا بلدم"

"میخوام در همه بازی ها و دقایق حضور داشته باشم تا برای تیم مهم باشم، برای باشگاه،  مربی و هم تیمی هام و این هدفمه"

"هوادارا خیلی خوب ازم استقبال کردن. امیدوارم به این عشقشون در هر بازی خوب پاسخ بدم "

"از ارتباط با هوادارا خوشم میاد و امیدوارم بیشتر هم بشه"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی