طرفداران باشگاه بارسلونا

آخرین اخبار باشگاه بارسلونا و بازیکنان باشگاه

طرفداران باشگاه بارسلونا

آخرین اخبار باشگاه بارسلونا و بازیکنان باشگاه

در این وبلاگ آخرین خبرها و عکس های باشگاه بارسلونا برای شما عزیزان قرار میدهم

طبقه بندی موضوعی

کنفرانس مطبوعاتی گریزمان

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۶ ب.ظ

گریزمان

کنفرانس مطبوعاتی گریزمان(پارت1 ):

"بدون مسی، انسو و عثمان کار سختی داریم. ولی کارلس پرز رو هم داریم که کیفیت خوبی برای در ترکیب قرار گرفتن داره"

"لیگ قهرمانان همیشه تورنومنتی مهمه. مهم ترین چیز تو اون بردن و کسب سه امتیاز با ارائه بازی ای خوبه"

"هنوز بهترین گریزمان رو ندیدید"

"باید پیشرفت کنم به خصوص در حرکات بدون توپ"

"ما تیمی فوق العاده داریم و فردا ترکیبی مناسب برای برد میچینیم"

"من راحتم فقط باید یه چیزایی رو در زمین بهبود بدم به خصوص حرکاتم رو"

"مسی کسیه که خیلی حرف نمیزنه، منم همینطور، به همین دلیل اینکه زیاد حرف بزنیم اسون نیست.  ولی ما با هم خوبیم و اینجاییم که به تیم کمک کنیم"

"یه بار مسی رو دعوت کردم"

"گودین و گابی هم در رختکن اتلتیکو قدرت و سلطه داشتن. وقتی حرف میزدن فقط باید گوش میدادی"

"دمبله حمایت من، والورده و هم تیمی هاش رو داره. من همیشه کنار دمبله هستم"

"اینجا در بارسا بازیکنایی وجود داره که نسبت به تیم های دیگه بیشتر گوش میدن تا حرف بزنن"

"دمبله قبل از تمرینات میاد بدنسازی تا در اسرع وقت آماده بشه‌. او از خودش مراقبت میکنه ولی وقتی وارد زنجیره ای از مصدومیت ها بشی سخته که خودت رو از مشکلات دور نگه داری"

"لیگ قهرمانان هدف و رویامه"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی