طرفداران باشگاه بارسلونا

آخرین اخبار باشگاه بارسلونا و بازیکنان باشگاه

طرفداران باشگاه بارسلونا

آخرین اخبار باشگاه بارسلونا و بازیکنان باشگاه

در این وبلاگ آخرین خبرها و عکس های باشگاه بارسلونا برای شما عزیزان قرار میدهم

طبقه بندی موضوعی

نظر کریس رونالدو درباره مسی

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۱۷ ب.ظ

leo messi


برای مشاهده متن به صورت کامل روی ادامه مطلب کلیک کنید




کریس :


"من در لیگ انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و تیم ملی کشورم بازی کرده ام و مسی هنوز در اسپانیا بازی می کند. فکر می کنم او کسی است که بیشتر دلتنگ من می شود. از نظر من، زندگی یک چالش است و من از آن لذت می برم و دوست دارم مردم را خوشحال کنم. دوست دارم مسی نیز روزی به ایتالیا بیاید. امیدوارم او نیز مانند من چنین چالشی را بپذیرد اما اگر مسی از شرایط خود راضی است، به آن احترام می گذارم. مسی یک بازیکن بی نظیر و خوب است اما من در اینجا احساس دلتنگی نمی کنم. این زندگی جدید من است و از آن راضی هستم."



مسی 


《رونالدو در سطحی مشابه من است.》


《اکنون بازیکنان خوبِ زیادی وجود دارند. نیمار، ام باپه، لوئیز سوارز، ادن هازارد، هر کدامشان می توانند بهترین بازیکن جهان بشوند.


من کریستیانو را شامل این لیست نکردم، زیرا معتقدم او همسطح من است. واقعا بازی کردن مقابل او لذت بخش بود حتی با وجود اینکه مرا به رنج و زحمت انداخت. واقعا دیدنِ رئال مادرید بدون کریستیانو من را گیج می کند.


آرزو میکردم که او هنوز هم در اسپانیا بود، اما من احترام بسیار زیادی برای یوونتوس قائل هستم. آنها تیم بسیار قدرتمندی دارند، با بازیکنانی فوق العاده و اکنون با او یعنی کریستیانو قوی تر نیز شده اند.》


مسی: جای خالی رونالدو را در لالیگا احساس می‌کنم؛

احترام زیادی برای یوونتوس قائل هستم ، آن‌ها بدون رونالدو هم تیم بزرگی بودند و حالا با رونالدو شانسشان برای قهرمانی زیاد است، آن‌ها یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند. امیدوارم در فینال با آن‌ها روبرو شویم.


مسی درباره رونالدو:


"نیمار،امباپه،آزار،سوارز،آگوئرو. هر کدوم از اونا میتونن بهترینِ جهان باشن...

اوه کریستیانو؟

" اونو از این لیست در اوردم و کنار خودم قرار دادم. قسم میخورم"


اره[ تو اسپانیا دلتنگشم]، فوق العاده بود. اگرچه دیدنِ بردن جام ها توسط او برام سخت بود. میتونم بگم خوب میشد اگه هنوز اینجا میداشتیمش"


" من برای یوونتوس احترام زیادی قائلم.. اونا تیم فوق‌ العاده ای هستن و حالا با کریستیانو حتی بهترم شدن. شاید شانسی تو فینال به هم رسیدیم. بعدش هر چی میشه ،بشه"





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی